“Tikko esam pārcēlušies uz jaunu mājokli. Kā varu iesaistīt bērnus viņu jauno guļamistabu iekārtošanā, lai tas būtu jautri, bet praktiski?”

Gandrīz puse vecāku mūsu globālajā aptaujā norādīja, ka bērniem pašiem ļauj izvēlēties savas guļamistabas krāsas. Bērnu psiholoģe Linete Fraja uzskata, ka tā ir lieliska ideja, īpaši, ja esat tikko pārcēlušies.

“Ļaujot bērniem izvēlēties pašiem savas krāsas, palīdzēsi viņiem justies iesaistītiem jaunā mājokļa tapšanā,” viņa saka. “Tas viņiem radīs patiesu piederības sajūtu šai vietai.”

“Ja vēlies, lai viņi ir vēl priecīgāki par projektu, radi priekšstatu par to, kas ir iespējams. Bērni dievina tehnoloģijas, tādēļ Sadolin lietotne Visualizer ir lielisks veids, kā viņiem parādīt istabas izskatu pēc krāsošanas.”

Izmanto Sadolin lietotni Visualizer, lai parādītu saviem bērniem, kā tieši izskatīsies viņu istaba pēc krāsošanas.

Kā izmantot Sadolin lietotni Visualizer

Lietotne Sadolin Visualizer acumirklī sniedz reālistisku priekšstatu par telpas izskatu pēc krāsošanas, un tās lietošana ir vienkārša un ļoti jautra.

Lūk, viss, kas Tev jādara:

  1. Atver lietotni Sadolin Visualizer savā viedtālrunī vai planšetdatorā.
  2. Pacel ekrānu tā, lai tajā redzama siena, ko vēlies krāsot.
  3. Izvēlies jebkuru krāsu no visas Sadolin krāsu paletes.
  4. Pieskaries, lai krāsa tiktu parādīta Tavas sienas attēlā.

Tas ir tik vienkārši, ka bērniem nebūs grūtību pašiem apskatīt krāsas. Patiesībā mūsdienās bērni tik labi pārzina tehnoloģijas, ka, visticamāk, varēs šo un to iemācīt arī Tev.

Ja viņiem nepatīk Tevis izvēlētā krāsa, viņi vienkārši var izvēlēties citu krāsu un mēģināt vēlreiz, līdz atrod īsto — protams, tai jābūt vecāku apstiprinātai!

Sadolin Visualizer lietošana ir jautrs un praktisks veids, kā bērniem ļaut izvēlēties pašiem savu guļamistabas krāsu savienojumu, kad pārceļaties.

Populārākais ieteikums

Ja joprojām raizējies par bērna iejušanos jaunajā guļamistabā, palīdzi viņam atrast nokrāsu, kas līdzinās mīļākās multfilmas vai grāmatas tēla krāsai, lai viņš justos komfortablāk.