Sveicināti!
Ja esat pieņēmis visus sīkfailus, piesakieties ar …
Laipni aicināti Sadolin
Pretējā gadījumā piesakieties pa e-pastu.
Noteikumu un nosacījumu
Reģistrācija Veiksmīgs
Registration complete
Aizmirsi savu paroli?
Lūdzu, ievadi e-pasta adresi, kas ir saistīta ar tavu kontu
Mainīt paroli
Parole ir sekmīgi nomainīta
Aizmirsi savu paroli?
Lai iegūtu vairāk pielāgotas iedvesmas, lūdzu, aizpildiet 3 tālāk norādītos jautājumus.
Thanks!
We will send you colourful news every now and then.
Dzēst kontu
Vairāk nekā 40 pasaules valstīs dzīvojošas kopienas iegūs no AkzoNobel un globālās miera kustības MasterPeace sadarbības, kas iekļauj 100 darbus projektā “Krāsosim vienojošās sienas” visā pasaulē.
Projekts “Krāsosim vienojošās sienas” sākas Roterdamā
Sienu pārvēšana tiltos, kas vieno
Oficiāli uzsākts Roterdamā, pirmais projekts “Krāsosim vienojošās sienas” tika īstenots Albedas koledžā, kas svin 25. gadadienu kā vietējais daudzveidības centrs. Koledža uzaicināja savus studentus un vietējās kopienas pārstāvjus apgleznot sienu, kas atklātu projekta dalībnieku sapņus par “ietverošāku un aicinošāku nākotni visiem”.
100 sienas 40 dažādās pasaules valstīs
Šī ir tikai pirmā no 100 sienām, kas tiks pārveidotas. Kopumā tiks apmeklētas vairāk nekā 40 pasaules valstis, un sienas tiks pārvērstas vietās, kas vieno cilvēkus un kopienas.
“Mēs redzam, ka pasaulē tiek celtas sienas, un mūsu mērķis ir izmantot krāsu spēku, pārvēršot šīs sienas tiltos, kas vieno cilvēkus”, papildina Ārts Boss (Aart Bos), MasterPeace Global ģenerāldirektors. “Mēs ticam kopības spēkam un, pārvēršot šīs sienas tiltos, kas vieno cilvēkus, nevis šķir, mēs arī ceram mainīt sienas, ko esam uzcēluši savos prātos”.
Uzlabot cilvēku dzīvi ar krāsu spēku
Komentējot šodien sākto projektu, Rūds Jostens (Ruud Joosten), AkzoNobel izpildu komitejas dalībnieks, kas ir atbildīgs par dekoratīvajām krāsām, saka: “Tas ir lielisks veids, kā iesaistīt cilvēkus visā pasaulē, izmantojot mūsu projektu “Krāsosim”, kā arī Human Cities (Cilvēku pilsētas) iniciatīvas. Projekta “Krāsosim” pamatā ir ticība krāsu zīmolu, piemēram, Dulux (Sadolin filiāles zīmols Latvijā) spēkam, uzlabojot cilvēku dzīvi, turpretim projekta Human Cities mērķis ir atdzīvināt pilsētas visā pasaulē, padarot tās patīkamākas un iedvesmojošākas”